lauantai 7. huhtikuuta 2012

005. Mää en oikeen tiiä mitä mä...

.. kirjottaisin ? Mää oon tässä miettiny, et mitä mieltä olisitte jostain erikoispostauksesta? Laittakaas kommenttia tulemaan, jos sellaisen haluatte!

Mää oon ollu nyt nää paripäivää kotona, ja torstainahan alkoi pääsiäis loma! ♥ Eilen kävin porin ratsastuskeskuksessa kuvailemassa, ja tässä parhaimpia otoksia.









Pahoittelen, blogger pilas kaikkien kuvien laadun! ;s
Tänään olis ohjelmassa vaan kotona löhöilyä + ehkä illalla kaverin kanssa oleilua, ja jos hyvin käy, saatan jopa käydä hoitoheppaani katsastamassa tossa lähitallilla :) Moikka! (ps. Laittakaas niitä kommentteja tulemaan!)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hyvä et joku haluis tätäkin lukea :---D aktiivisesti olen päivitellyt toista blogiani lifeinridingschool.blogspot.com :) käy katsokaas!

      Tää blogi taas on vähän hyytynyt, kun ei oo yhtään ideaa, mistö postaisi :( mut jos sulla (tai teillä muilla) olis ideoita postauksiin, niin kertokaa ! :)

      Poista