torstai 29. maaliskuuta 2012

001. Esittelyä

Tämän niihin kirjoittamisen, päätti nyt aloittaa Nipagg, joka on yläasteella oleva tyttö :) ja näin alkuun sanon niille, jotka eivät pidä hymiöistä, niin heihei! Sillä minä pidän hymiöistä jonkinverran kun kirjoitan :D kirjoitusvirheitä saattaa joskus löytyä, sillä kirjustelen tänne aina välillä puhelimella, ja sillä on välillä hankala kirjoittaa :-D mutta koitetaan selvitä...

Oon luonteeltani tosi ilonen ja sosiaalinen, tykkään olla kaikessa mukana! Omistan myös kovan äänen, josta saan kuulla aina huomautuksia... Olen yleensä reilu ja toosi huumorintajuinen! :-D

Tykkään valokuvauksesta tosi paljo , ja omistankin Canon EOS 450D dikijärkkärin, jolla kuvailen elämiä (koiria, hevosia, lintuja ja kaikkea mitä eteen tulee...) sekä maisemakuvaa :) otan myös jonkinverran "taidekuvia", niistä sitten lisää myöhemmin! :D
tässä tais olla nyt tää esittelyn tynkä, enjoy! Ja kysyä saa, mitä mieleen tulee ! En pure... :-D

PS. Ei valituksia ulkoasusta kiitos, se on vielä keskeneräinen! :)