.. kirjottaisin ? Mää oon tässä miettiny, et mitä mieltä olisitte jostain erikoispostauksesta? Laittakaas kommenttia tulemaan, jos sellaisen haluatte!
Mää oon ollu nyt nää paripäivää kotona, ja torstainahan alkoi pääsiäis loma! ♥ Eilen kävin porin ratsastuskeskuksessa kuvailemassa, ja tässä parhaimpia otoksia.
Pahoittelen, blogger pilas kaikkien kuvien laadun! ;s
Tänään olis ohjelmassa vaan kotona löhöilyä + ehkä illalla kaverin kanssa oleilua, ja jos hyvin käy, saatan jopa käydä hoitoheppaani katsastamassa tossa lähitallilla :) Moikka! (ps. Laittakaas niitä kommentteja tulemaan!)
Toinen postaus tälle päivälle... Tosin tästä tulee vaan ihan pieni, kun ilmottelen vaan, että tuolla blogin kummassakin reunassa on kyselyt, vastatkaa niihin ! Niin pystyn vaikuttamaan blogin juttuihin jatkossa :)
Niin juu ja tähän postaukseen kommentoikaa ulkoasu ehdotuksia, postaus ehdotuksia ja kaikkea muuta! Kiitoksia paljon niille, jotka vaivautuvat! :)
Nyt kun ulkona sataa lunta niin mun tekee mieli jotain hyvää lämmintä juomaa! :D
Täällä muuten sataa lunta! Sitä on satanut jo kokopäivän, ja yhteensä tullut n. 10-15cm, taitaa tulla takatalvi..! Ää ottaa päähän, luulee ensin että tulee pian kevät, mut ei!
Kerronpas nyt teille mitä blogeja mää tykkään lukea, niin ehkä joku teistä löytää uutta luettavaa :)
KAKTU JA FUTURA
Tykkään lukea tätä blogia, koska Kaktu kirjoittaa todella mielenkiintoisesti ja arvostan todella sitä minkä työn hän on tehnyt Futuran kanssa. Ratsastan itse yös lämppäri ex-ravuria, ja tiedän, ettei se ole helppoa! Todella tutustumisenarvoinen blogi.
VIKSUA ELÄMÄÄ
Emmi kirjoittaa myös tosi kivasti, ja tykkään hänen kuvistaan! Kuvailen itsekkin järkkärillä...
THE DREAM
Eveliinalla on tosi hienot hevoset ja tykkään lukea niitten treenailuista ja olen sen hevosia kisoissa kuvaillut :)
KAVIOIDEN KOPSETTA & KOPAROIDEN NAKSETTA
Paljon ihania kuvia! Blogin pitäjällä tosi symppis hepat, niistä on kiva lukea ! :) Jessi kirjottaa kivaa tekstiä, jota jaksaa lukea pitempääkin pätkää.
LIVE LIKE WE'RE DYING
Paljonpaljonpaljon ihania kuvia !! Kirjottaa ihan kivaa tekstiä :)
PUOLIVERINEN PRINSSI
Todella kaunis hevonen, blogin pitäjä kirjottaa kivaa tekstiä ja sitä on helppo lukea, ja tietty, siellä on ihania kuvia :)
RASKASKALUSTO
Ihanasta hevosesta kertova blogi ! Kivasti kirjoitettua tekstiä.
PIENTEN PONIEN ELÄMÄÄ
Tosi symppisponeista kertova blogi. Ihania varusteita myös poneilla :)
Tämän niihin kirjoittamisen, päätti nyt aloittaa Nipagg, joka on yläasteella oleva tyttö :) ja näin alkuun sanon niille, jotka eivät pidä hymiöistä, niin heihei! Sillä minä pidän hymiöistä jonkinverran kun kirjoitan :D kirjoitusvirheitä saattaa joskus löytyä, sillä kirjustelen tänne aina välillä puhelimella, ja sillä on välillä hankala kirjoittaa :-D mutta koitetaan selvitä...
Oon luonteeltani tosi ilonen ja sosiaalinen, tykkään olla kaikessa mukana! Omistan myös kovan äänen, josta saan kuulla aina huomautuksia... Olen yleensä reilu ja toosi huumorintajuinen! :-D
Tykkään valokuvauksesta tosi paljo , ja omistankin Canon EOS 450D dikijärkkärin, jolla kuvailen elämiä (koiria, hevosia, lintuja ja kaikkea mitä eteen tulee...) sekä maisemakuvaa :) otan myös jonkinverran "taidekuvia", niistä sitten lisää myöhemmin! :D
tässä tais olla nyt tää esittelyn tynkä, enjoy! Ja kysyä saa, mitä mieleen tulee ! En pure... :-D
PS. Ei valituksia ulkoasusta kiitos, se on vielä keskeneräinen! :)