lauantai 7. huhtikuuta 2012

005. Mää en oikeen tiiä mitä mä...

.. kirjottaisin ? Mää oon tässä miettiny, et mitä mieltä olisitte jostain erikoispostauksesta? Laittakaas kommenttia tulemaan, jos sellaisen haluatte!

Mää oon ollu nyt nää paripäivää kotona, ja torstainahan alkoi pääsiäis loma! ♥ Eilen kävin porin ratsastuskeskuksessa kuvailemassa, ja tässä parhaimpia otoksia.









Pahoittelen, blogger pilas kaikkien kuvien laadun! ;s
Tänään olis ohjelmassa vaan kotona löhöilyä + ehkä illalla kaverin kanssa oleilua, ja jos hyvin käy, saatan jopa käydä hoitoheppaani katsastamassa tossa lähitallilla :) Moikka! (ps. Laittakaas niitä kommentteja tulemaan!)

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

004. Tämmönen tiedotus

Toinen postaus tälle päivälle... Tosin tästä tulee vaan ihan pieni, kun ilmottelen vaan, että tuolla blogin kummassakin reunassa on kyselyt, vastatkaa niihin ! Niin pystyn vaikuttamaan blogin juttuihin jatkossa :)

Img_7269_196449361_large

Niin juu ja tähän postaukseen kommentoikaa ulkoasu ehdotuksia, postaus ehdotuksia ja kaikkea muuta! Kiitoksia paljon niille, jotka vaivautuvat! :)

378606_284645351571061_268825773153019_721357_1436294532_n_large
Nyt kun ulkona sataa lunta niin mun tekee mieli jotain hyvää lämmintä juomaa! :D

Täällä muuten sataa lunta! Sitä on satanut jo kokopäivän, ja yhteensä tullut n. 10-15cm,  taitaa tulla takatalvi..! Ää ottaa päähän, luulee ensin että tulee pian kevät, mut ei!

429517_344204938935494_100000379737516_1160245_1846436473_n_large

4cdccd0291e238d6e66a54109e924315_large

6ad1d2ffc5bpuxdws_90057_eba7ee1efc_large

Tumblr_m1b98tnhp71qdzzdno1_500_large

7bbe1c7573a948568169ba4ba5a0bc34_large
Kaikki kuvat  (c) weheartit

003. Näitä blogeja tykkään lukea


Kerronpas nyt teille mitä blogeja mää tykkään lukea, niin ehkä joku teistä löytää uutta luettavaa :)

KAKTU JA FUTURA
Tykkään lukea tätä blogia, koska Kaktu kirjoittaa todella mielenkiintoisesti ja arvostan todella sitä minkä työn hän on tehnyt Futuran kanssa. Ratsastan itse yös lämppäri ex-ravuria, ja tiedän, ettei se ole helppoa! Todella tutustumisenarvoinen blogi.

VIKSUA ELÄMÄÄ
Emmi kirjoittaa myös tosi kivasti, ja tykkään hänen kuvistaan! Kuvailen itsekkin järkkärillä...

THE DREAM
Eveliinalla on tosi hienot hevoset ja tykkään lukea niitten treenailuista ja olen sen hevosia kisoissa kuvaillut :)

PÄÄ VIIDENTENÄ JALKANA
Kaunis suokkineiti, kivasti kuvia, ja hyvä laatuisia!

I AND MY LIFE
Tunnen blogin pitäjän, ja tykkään lukea hänen touhuiluistaan.

JANITA JA SANTTU
Janita kirjoittaa kivasti, ja jaksan lukea hänen kirjoittamiaan pitkiäkin blogitekstejä.

HYVANTUULEN ROMI
Kaunis hevonen, kivaa tekstiä, kivoja kuvia, mitä muuta pitäis sanoa ?

MAARA II
Täs blogissa on tosipaljon kivoja isoja kuvia ja jaksan lukee tekstiä hyvin!

GONE WITH THE WIND
Ihan kiva blogi, kannattaa tutustua, kaipailee lukijoita :)

FIND A REASON TO SMILE
Tunnen tänkin ihmisen, tykkään paljon tosta blogista, ihania kuvia, ja sopivasti tekstiä, tutustu!

FIND THE RIGHT ONE DREAM
Blogissa paljon kivoja isoja kuvia :)

KAVIOIDEN KOPSETTA & KOPAROIDEN NAKSETTA
Paljon ihania kuvia! Blogin pitäjällä tosi symppis hepat, niistä on kiva lukea ! :) Jessi kirjottaa kivaa tekstiä, jota jaksaa lukea pitempääkin pätkää.

LIVE LIKE WE'RE DYING
Paljonpaljonpaljon ihania kuvia !! Kirjottaa ihan kivaa tekstiä :)

PUOLIVERINEN PRINSSI
Todella kaunis hevonen, blogin pitäjä kirjottaa kivaa tekstiä ja sitä on helppo lukea, ja tietty, siellä on ihania kuvia :)

RASKASKALUSTO
Ihanasta hevosesta kertova blogi ! Kivasti kirjoitettua tekstiä.

PIENTEN PONIEN ELÄMÄÄ
Tosi symppisponeista kertova blogi. Ihania varusteita myös poneilla :)

VALOKUVAAJA IDA L.
Blogin pitäjä ottaa todella hienoja kuvia!

VILRIIKAN TÖMINÖÖTÄ
Ihanan persoonallisesta hevosesta kertova blogi. Hevosen touhuilusta on kiva lukea :)