Niin juu ja tähän postaukseen kommentoikaa ulkoasu ehdotuksia, postaus ehdotuksia ja kaikkea muuta! Kiitoksia paljon niille, jotka vaivautuvat! :)
| Nyt kun ulkona sataa lunta niin mun tekee mieli jotain hyvää lämmintä juomaa! :D |
Täällä muuten sataa lunta! Sitä on satanut jo kokopäivän, ja yhteensä tullut n. 10-15cm, taitaa tulla takatalvi..! Ää ottaa päähän, luulee ensin että tulee pian kevät, mut ei!
| Kaikki kuvat (c) weheartit |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti