sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

004. Tämmönen tiedotus

Toinen postaus tälle päivälle... Tosin tästä tulee vaan ihan pieni, kun ilmottelen vaan, että tuolla blogin kummassakin reunassa on kyselyt, vastatkaa niihin ! Niin pystyn vaikuttamaan blogin juttuihin jatkossa :)

Img_7269_196449361_large

Niin juu ja tähän postaukseen kommentoikaa ulkoasu ehdotuksia, postaus ehdotuksia ja kaikkea muuta! Kiitoksia paljon niille, jotka vaivautuvat! :)

378606_284645351571061_268825773153019_721357_1436294532_n_large
Nyt kun ulkona sataa lunta niin mun tekee mieli jotain hyvää lämmintä juomaa! :D

Täällä muuten sataa lunta! Sitä on satanut jo kokopäivän, ja yhteensä tullut n. 10-15cm,  taitaa tulla takatalvi..! Ää ottaa päähän, luulee ensin että tulee pian kevät, mut ei!

429517_344204938935494_100000379737516_1160245_1846436473_n_large

4cdccd0291e238d6e66a54109e924315_large

6ad1d2ffc5bpuxdws_90057_eba7ee1efc_large

Tumblr_m1b98tnhp71qdzzdno1_500_large

7bbe1c7573a948568169ba4ba5a0bc34_large
Kaikki kuvat  (c) weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti